مزایای تبلیغات اینستایی

Image result for €Ù…زایای تبلیØات اینستایی€€Ž

بازاریابی محتوا در اینستاگرام گام اول: استراتژی محتوا را تعیین کنید


محتوا پایه اصلی استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای پیج اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد، به سختی میتوانید در اینستاگرام موفق شوید.
ابتدا، نوع محتوایی را که میخواهید پست کنید تعیین کنید. شما باید بدانید که می خواهید با چه نوع عکس هایی بزرگترین بازاریابی اینستاگرام خود را شروع کنید.


کاملا منظور من را متوجه نشدید؟ طبقه بندی های زیر را مشاهده کنید:


– محتوای محصول محور: به طور کلی متداول ترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام استراتژی محصول محور است. جلب توجه با محتوای محصول محور، به این معنی است که بیشتر عکس‌ها و ویدیوهایی که ارسال میکنید از محصولات شما هستند. این یک راه ساده برای خرید و فروش در این شبکه اجتماعی است . اساسا، شما به فالور های خود میگویید: هی! به چیزهای عالی که ما می فروشیم نگاه کنید با این امید که در مورد خرید آن به اندازه کافی هیجان زده شوند. همانطور که در مثال زیر دیده می شود، حتی یک جلب توجه ساده محصول محور می تواند موفقیت را به وجود آورد.


اینستاگرام ابزاری برای بازاریابی دهان به دهان


به گفته بنیاد بازاریابی دهان به دهان womma.org، آمریکایی‌ها روزانه ۳/۳ میلیارد دفعه نام برندها را به زبان می‌آورند. مردم درباره همه چیز حرف می‌زنند، از تنقلات گرفته تا ماشین‌آلات صنعتی. هر کسب و کاری، فارغ از اینکه در چه صنعتی مشغول به فعالیت است، می‌تواند از ایجاد گفتگو درباره محصولات یا خدمات خود سود ببرد.


ادامه مطلب


مشخصات

آخرین جستجو ها