Image result for €Ø¨Ø±Ù†Ø§Ù…Ù‡ ریزی مدیریتی€€Ž




 برنامه‌ریزی و اهداف واقع‌بینانه

شرکت‌های نوپا و جوان در ابتدا بدون برنامه پیش می‌روند، چرا که بداهه عمل کردن برای ابتکار و نوآوری حیاتی است. اما به محض رشد کردن و بزرگ شدن این شرکت‌ها، نیاز به چارچوبی از برنامه‌ها و اهداف هویدا می‌شود. برخی شرکت‌ها به مانند شرکت لیکوییگلاید، این اصل را دیر یاد می‌گیرند. لیکوییگلاید در سال اول خود غیرقابل توقف به نظر می‌آمد. نزدیک به 20 پروژه مختلف در جریان بودند و شرکت برای هرکدام از این پروژه‌ها مبلغی پول دریافت می‌کرد.


ادامه مطلب


مشخصات

آخرین جستجو ها